Latest Posts

Meneer Konijn

By 11:00 , ,

Ondertussen is het alweer twee weken geleden dat ik wat schreef. Schandalig, vind ik dat. Tijd dus om daar verandering in te brengen. Gelukkig heb ik wel wat ideeën om de komende tijd weer wat te kunnen posten. Ik overweeg om elke maand een overzichtspostje te schrijven, zo vanaf maart. Dan bestaat de blog een jaar! En misschien ga ik ons appartement ook nog mooi fotograferen; als we er dan niet meer wonen, kunnen we ons tenminste nog goed voorstellen hoe het er was. Daarover gauw meer :-). 

Vandaag wil ik het even hebben over de prachtige kunstwerkjes die Susan Meijerink maakt. Heel toevallig ontdekte ik haar wall art via Instagram. Ze reageerde op een foto van Anki van Zilverblauw en ik klikte even door naar haar profiel om vervolgens van de ene "ooh" in de andere "aah" te vallen.

Ze maakt prachtige dierenhoofden uit papier-maché. Ik zag een beer, een das, een vos, een giraf en .... een konijntje, met een hangend oortje. Ik vond ze allemaal mooi, maar meneer Konijn toch net iets leuker. Na wat heen-en-weer gemaild te hebben hangt nu, zo'n twee weken later, een prachtig exemplaar bij ons tegen de muur.

Speciaal voor de foto - en omdat ik daar echt wel rustig van kan worden - ruimde ik gisteren onze hele living op. Susan en meneer Konijn maken dat hoekje naast mijn bureau één van mijn favoriete plekjes bij ons.

Liefs,
Annelies



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties