Latest Posts

Zomerrituelen

By 14:12 ,

Beauty-bloggen maakt nog geen deel uit van mijn vaste blogroutine en ik heb zo het vermoeden dat dat zo zal blijven. Ik ben geen nagellak-addict, noch test ik alle weken nieuwe oogschaduw uit en nog nooit in mijn leven kocht ik een wenkbrauwpotlood om die eyebrows van mij meer cachet te geven. Dus, ... ik zou snel uitgepraat zijn. Maar voor producten die een vast plekje wisten te veroveren op het plankje in mijn badkamerkast maak ik graag een uitzondering.

In de winter schreef ik al over mijn winter essentials - en dat postje kan je hier herlezen - en nu waag ik mij graag aan een overzichtje van een aantal summer items die ik niet zou kunnen missen.

Mijn huid en ik zijn niet altijd de beste vrienden. Ik heb last van roodheid, acne en sinds kort ook van rimpeltjes. Yep, it's happening. Op mijn gezicht smeer ik in de zomer dus een factor 50 voor een acne-gevoelige huid, maar mijn armen en benen hebben - na de eerste zon gezien te hebben - genoeg aan een factor 20. Deze zonnecrème van Rituals ruikt heerlijk. Na het zonnen en zwemmen gebruik ik een lekker zacht zeepje van Avène en een nog zachtere crème van Vichy (ik ben en blijf een Vichy-fan!).

Eveneens van Rituals gebruik ik een hair spray. Mijn haar licht altijd op in de zomer (ik blij, het lief nog blijer - vraag me niet waarom...), maar kan in combinatie met zwembadwater wel eens een groenige schijn krijgen. Met deze UV-protecting spray kan ik dat voortaan vermijden. Amen to happy hair!

Tot slot houd ik mijn voeten graag zacht en Hema heeft héél betaalbare, heerlijk ruikende producten om me daarbij te helpen.

Ik kan al niet wachten om al deze producten in mijn toilettas te proppen en op vakantie te vertrekken.... Alleen moet ik nog even geduld hebben tot dat moment.

Liefs,
Annelies






Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties