Latest Posts

Little one on its way!

By 20:31

Ik ben zo blij, om verschillende redenen. Zo liet de lente zich dit weekend voor het eerst voelen. De wind was misschien wat koud, maar de zon deed haar best voor twee. En dat was heerlijk. Ik ben me ervan bewust dat (alweer) beginnen over het weer een cliché is, maar voor mij betekent dat mooie weer meer dan gewoon genieten van de zon.

Mooier weer betekent vooral ook dat ik weer foto's kan gaan maken en dat heb ik dan ook voor 200% gedaan. Zo mocht ik afgelopen zondag foto's maken van Klaartje en Roel. Hun kleine meisje wordt bijna geboren en dat is reden genoeg om voor mijn lens te poseren. Ze deden dat schitterend. Ik ben stiekem heel tevreden met de foto's en ik hoop uiteraard dat zij dat ook zijn. Roel was namelijk ook jarig zondag en ik kan alleen maar hopen dat hij het zich niet beklaagt dat hij een paar uurtjes van zijn dag aan mij en mijn camera moest opofferen. Naast poseren hebben deze mommy- and daddy-to-be het best wel druk, want ze leggen op dit moment ook de laatste hand aan hun eigen huis en nog voor de baby komt, willen ze erin wonen.

Misschien komt er in hun nieuwe huis ergens wel één van deze foto's aan de muur?
Ik wens hen alleszins veel geluk.

Liefs,
Annelies




Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties