Latest Posts

Minimal

By 11:58 ,

Gisteren ging ik met mijn leerlingen op uitstap naar Brussel. Voor de eerste keer testte ik mijn nieuwe rugzak van het Zweedse merk Fjallraven Kanken uit. Of tenminste: ik testte hem degelijk uit. Hij mocht al wel mee voor eventjes, maar ik droeg hem nog geen dag lang op mijn rug. Tot gisteren. En hij is helemaal goedgekeurd! Doordat hij zo'n recht vlak heeft aan de achterkant is ie bijzonder rugvriendelijk. En als je ergens zou willen gaan zitten waar de ondergrond nogal hard is, kan je het zacht kussentje eruit halen en je daarop neer vlijen. Oorspronkelijk werd de rugzak ontworpen voor Zweedse kinderen die met regelmaat buiten les volgen, maar ik vind dat ie evengoed kan dienen voor leerkrachten die gewoon graag buiten zijn.

En hoewel het gisteren nog te koud was voor blote benen, wil ik naast de rugzak ook deze outfit van het Deense merk Minimum aan jullie voorstellen. Ik kan mijn liefde voor Scandinavië ondertussen op verschillende manieren botvieren - in ons interieur en in mijn kleerkast, yay! De gestreepte blouse zit lekker los en de rok zwiert helemaal mee rond als ik draai. Je kan online bestellen, maar ik vond de blouse en rok bij Two Store in Geel - jullie weten het misschien nog; dat is die winkel waar je niet zonder lege handen kan buiten wandelen. In afwachting van echte lente ben ik hier wel even zoet mee.

Fijne vrijdag en liefs,
Annelies




Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties