Latest Posts

Steam Waverz

By 20:45 ,

Een maand geleden bezocht ik in Haarlem het Show Up-event. Ik had gevreesd er niet heen te kunnen gaan, maar gelukkig viel de tweede dag van het event in de krokusvakantie.

Ik gaf er mijn ogen de kost en ging met massa's leuke ideeën weer naar huis. Ik schreef eerder nog niets over mijn bezoek aan Show Up, maar vandaag breng ik daar verandering in. Naast de leuke ideeën gingen er namelijk ook wat goodies mee naar huis, onder andere de Steam Waverz. Deze prachtig gekleurde papiertjes doen namelijk een kunstje - zet je schrap - als je ze bovenop je gevulde theetas legt. En laat mij nu net houden van thee én van kunstjes om naar te kijken. Door de stoom van het warme water komen - in dit geval het zoenend Hollands koppeltje - omhoog en gaan ze elkaar kussen. Er is ook een vogeltjesvariant. Nog leuker is dat je de papiertjes gewoon kan hergebruiken.

De Steam Waverz worden in Nederland al in heel wat leuke winkels verkocht en ook in België kom je ze steeds vaker tegen. Ik testte ze gisteren uit - high tea for the win - en stak ze daarna weer netjes weg, voor een volgende zondag.

Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties