Latest Posts

Blogkaartjes

By 15:21 , , ,

Als ik met mijn camera ergens verschijn, vragen mensen me regelmatig 'of ik per toeval een kaartje heb?'. Het antwoord was tot op heden altijd 'nee...'. Zes maanden geleden besloot ik om misschien toch voor kaartjes te gaan - ik houd nu eenmaal meer van 'ja!' dan van 'nee...'.

Rond die tijd hadden we pas voor het eerst samen gezeten met de dames die onze huwelijksuitnodiging gaan ontwerpen. Die gaat prachtig worden; weet ik zeker. Om die reden was het voor mij al meteen duidelijk dat àls ik dan toch voor 'blogkaartjes' zou gaan dat ik hen zou vragen er te ontwerpen. Zij zijn Maison des Oiseaux en ze maken mooie dingen. Ze vroegen mij om mijn Pinterest-bord 'Blog' met hen te delen en om na te denken over de tekst. Die bedacht ik toen ik in juli op vakantie was met het lief, mijn ouders, broers en lieve schoonzusjes (geen beter moment om inspiratie op te doen). Maison des Oiseaux zorgde later voor de vormgeving en het ontwerp. Ik was helemaal weg van hun idee!

Na voldoende 'rijptijd' voor het idee, wat heen-en-weer gemail, een bezoekje aan hun winkeltje en een snufje geduld werden me de kaartjes eind november eindelijk overhandigd en wat was ik daar blij mee.

Ik deelde er al een aantal uit - aan mijn moeke, mijn ouders, ...weet je wel ;-)? - en heb er voortaan àltijd ééntje in mijn handtas zitten. Gewoon, just in case ;-).

Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties