Latest Posts

Little one on its way!

By 15:23 ,

Sofie en ik zijn sinds 1,5 jaar collega's, maar niet zomaar collega's. Wij zijn BFF-collega's en als dat woord nog niet bestond, vind ik het bij deze uit ;-). Ik werk nu al mijn vijfde schooljaar in Lier en Sofie werkt er sinds september 2015. Ze was een godsgeschenk, dat kan ik je garanderen. Op school zijn we meestal onafscheidelijk. En nadat de bel ging en iedereen naar huis vertrok, zijn wij al weer aan het Whatsappen; kleine zorgen, grote levensvragen, ditjes, datjes en op tijd en stond een roddel... Alles passeert de revue. Het lief merkt soms op dat ik beter bij haar kan gaan wonen ;-). Maar zoals je in de foto's hieronder ziet, zal het niet ik zijn die er intrek, maar wel een kersvers kindje. Heel binnenkort bevalt ze van een schattige kleine baby. Ik ga haar elke dag missen op school, maar vind het tegelijkertijd ook wel heel erg spannend! Wat gaat ze dat supergoed doen!

Toen ze me vroeg of ik foto's wilde maken van haar, haar man Jeroen en de baby onderweg, heb ik onmiddellijk van 'jaja' geknikt. Al gauw werd er een datum geprikt en het was veruit de mooiste dag van de kerstvakantie toen ik er met Sofie en Jeroen op uit trok. Glunderend van trots poseerden ze en trotseerden ze de kou de hele voormiddag.

Ik kan al niet wachten tot ik het baby'tje kan ontmoeten, maar één ding weet ik heel zeker: het gaat een héél lief, heel mooi, heel schattig kindje zijn, net zoals mama en papa.

Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties