Latest Posts

Reken maar van YES! - Bieke & Steven

By 10:00 ,


Bieke en Steven trouwden het afgelopen najaar. Na lang aftellen en veel ideeën opdoen was hun onvergetelijke ja-woord (met alles erop en eraan) daar. Er wordt wel eens gezegd dat die huwelijksdag voorbij vliegt. Om dat een beetje tegen te gaan, hebben Bieke en Steven de hele belevenis verdeeld over twee dagen; twee dagen 'ja', twee dagen feest, dus (en daardoor voor mij ook twee keer zoveel kans op enkele geslaagde foto's)!

Op 4 november was er hun burgerlijk huwelijk en op 5 november hun kerkelijk huwelijk. Na beide plechtigheden trokken we erop uit om foto's te maken. Het was herfstig weer zonder dat we een druppel regen gezien hebben; ideaal, want net op die sfeer hoopten Bieke en Steven.

Ik heb me twee dagen geamuseerd en elke keer ik in de weken erop wat verder werkte aan hun foto's zat ik glimlachend aan mijn pc. Ik was alleszins blij er te mogen bij zijn.
Kijken jullie ook even mee?

Enjoy!

Liefs,
Annelies






Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties