Latest Posts

Lenteschoonmaak, of toch zoiets.

By 11:57 , , , ,

Bijna iedereen had het deze week over die eerste, zalige lentezon. En aangezien ook mijn moodswings zich wel eens durven afstemmen op het wispelturige weer in ons Belgenland kan je al raden dat ik best een blije week had.

In die blije week, zeg maar, vond ik ook de tijd om nog eens wat foto's te maken van enkele leuke spulletjes in onze living. Aangezien het ons laatste voorjaar zal zijn in dit hele lichte appartement, mocht dat wel.

Het zwarte rekje om kaartjes aan te hangen vond ik via Wonen voor jou. Ik werd getipt door een bevriend koppel waar we enkele weken geleden langs gingen; zij hadden er zo ook ééntje staan. En aangezien ik al even op zoek was naar een alternatief voor ons prikbord - niet per se voor hier, maar wel voor in ons huis - was dit net wat ik nodig had. Je vindt de rekjes in de webshop van Wonen voor Jou in het wit, zwart en grijs.

Ook de groene Rotary Tray is nieuw. Degenen die me volgen op Instagram lazen daar misschien al wel dat het een heel gedoe geweest is om hem hier te krijgen (kort gezegd: een 'kerstcadeau' van mijn lief voor mij dat maar liefst 8 weken op zich liet wachten). Nu de Tray er eindelijk is, kreeg ik het niet over mijn hart hem netjes in de doos te laten en op te bergen tot we in ons huis wonen.

Over de Pilea-plant schreef ik afgelopen najaar al iets. Ik haalde toen een stekje weg bij de moederplant (die blogpost kan je hier herlezen) en nu is dat stekje zelf een mooi plantje geworden. Ik verplaats 'm geregeld doorheen het appartement, omdat ik 'm zo graag zie veranderen.

Lente, je bent echt heel erg welkom hier. Ik houd van je frisse kleuren, van de hoop die je geeft en van het idee dat je het laatste seizoen zal zijn vóór onze verhuis.

Hopelijk konden jullie ook genieten van die eerste zonnestraaltjes. 

Liefs,
Annelies





Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties