Latest Posts

Lili-liefde

By 10:12 ,

Het is begin juli en 2,5 maand geleden is dat ik nog wat postte op mijn blog. Het lijkt of dat een nonchalante vaststelling is; alsof ik nu de kalender bekijk en even tel hoeveel dagen, weken, maanden er passeerden sinds een tekstje hier. Maar dat is niet; ik heb best hartpijn gehad van die leegte hier. Maar de keuze was noodzakelijk; wie zo slim is om (het einde van) een renovatie, een verhuis en een huwelijk op één zomer te plannen - en dan halverwege de maand mei ook nog eens bezoek krijgt van de doorlichting op school - moet de gevolgen dragen. Maar voilà, een aantal manoeuvres werden genomen ondertussen. Ik blog vanaf nu weer en al heel snel hoop ik iets te kunnen posten over ons huis. Maar voor nu bijt ik de spits af met iets anders. Met iemand anders...

In januari schreef ik over Sofie en Jeroen. En over hun kleine meisje dat toen al opvallend aanwezig was, maar zich gewoon nog niet liet zien; die foto's kan je hier herbekijken. Ondertussen is die lieve Lili al 5 maanden en mocht ze haar àllerbeste modellen skills al aan de dag leggen voor mijn camera. En dat deed ze in stijl. Ik heb nog nooit een baby mogen fotograferen die de hele fotoshoot kon uitzingen zonder te huilen. Geen wonder dat ook mama en papa zo glunderden.

Kijken jullie even mee?

Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties