Latest Posts

Oranje voor kleine en grote meisjes

By 17:08

De zomer dat ik vijf was en zes werd, ben ik bruidsmeisje geweest samen met mijn nichtje en neef. Een hippe bruid, mama en tante zorgden er toen voor dat wij geen klassiek wit droegen zoals de bruid, maar vrolijk oranje van Oilily. Ik was echt heel erg fier op mijn outfitje van die dag. Wij liepen er alle drie kleurrijk bij. Er zijn nog een heel aantal foto's waarop ik te zien ben in dat vrolijke rokje en hemdje om te knopen - so nineties. Aangezien mijn nichtje twee jaar ouder is dan ik kreeg ik een paar jaar later ook haar Oilily-rokje om af te dragen.

Deze zomer ben ik er 25 en word ik er 26. En wat toen al zo was, is nooit veranderd: ik houd van vrolijke kleuren, van vrolijke kleren. En al ga ik ook graag voor jeans en iets soberder, toch steekt af en toe mijn kleurenkantje de kop nog op. Zoals ook nu.

Eerlijk gezegd, ben ik doorgaans geen JBC-shopper. Hoewel, dat klinkt negatief. Misschien even nuanceren: ik bezoek hun winkels eigenlijk nooit. Ik heb altijd het gevoel dat ik er wat verloren loop. Teveel chaos, teveel drukte, te weinig licht. Maar ik bezoek hun onlineshop wél zeer regelmatig. Mijn virtuele winkelmandje raakt altijd makkelijk gevuld. Deze zomer vond ik op de website iets dat mijn kleurennood helemaal inlost! Zowel shirt als rokje doen me denken aan vroeger: het is oranje, min of meer zwierig en ik word er blij van! Twintig jaar ouder, who cares? Ideaal om nu te dragen!

Friday, bring it on!





Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties