Latest Posts

Zachtroze zomer

By 12:53 ,

Ik heb al ooit úren mijn hoofd gebroken met nadenken over welk seizoen ik nu net het fijnst vind. En elke keer moet ik besluiten dat ik geen keuze kan maken. Elk seizoen heeft zijn voordelen - en zijn nadelen - en die zijn zo verschillend.

Wat ik fijn vind aan de zomer is niet zo verrassend. Om te beginnen denk ik dan aan de warmte van de zon, sproeten op mijn neus, 's avonds buiten kunnen zitten, ijsjes, lachende mensen overal en zomerfruit, bijvoorbeeld. Maar wat zeker mijn lijstje ook moet vervolledigen is dat ik dan jurkjes en rokjes kan dragen die zwierig en zacht zijn.

Dit zachtroze exemplaar en wit topje met open rug vond ik op de website van JBC. Ze bleven door mijn hoofd spoken, dus heb ik ze maar besteld. Het enige dat me misschien een beetje deed twijfelen waren al die plooien in de - hoe kan het ook anders - plooirok. Want het idee dat ik die er elke keer zou moeten instrijken na het wassen, deed me al duizelen. Aangezien het rokje helemaal niet duur was (leve JBC!) en me dus geen nachtmerries zou bezorgen mocht het helemaal fout lopen met dat strijken, kocht ik het! En ik heb daar nog geen seconde spijt van gehad. Het is ondertussen al twee keer gewassen en ziet er nog steeds uit zoals hoe het toekwam. Vrolijk als ik van deze outfit van word, vond ik hem wel een blogpostje waard en aangezien Laurein een nieuwe camera kocht - een Canon EOS 7D - hadden we allebei onze reden om nog eens af te spreken. Ik om mijn rokje te showen, zij om haar camera te testen.

Laurein doet dat schitterend en ze liet me meteen zien hoeveel beter haar camera is ten opzichte van mijn beginnerstoestel. Ik vrees dat ik nu voor even geen rokjes meer zal kopen, maar ga sparen voor een nieuwe camera. Gelukkig is het zwierige rokjesseizoen al halfweg...

Liefs,
Annelies










Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties