Latest Posts

Vlaggenstok

By 12:14





Na de examens - veel lezen, verbeteren, praten, denken en punten ingeven - had ik zo'n zin om iets te doén. En ik droomde van een klein projectje voor binnenshuis. Ik zocht iets uit dat niet kon mislukken. Ik vond op de blog van Team Confetti gratis printables om zelf een vlaggenlijn te maken. Het zag er eenvoudig uit, en ook charmant. Alleen... zowel het lief als ik zijn niet meteen jarig en de start van de vakantie vieren met vlaggetjes in huis is misschien van het goede wat teveel. Ik bedacht dan maar om een mini-sanseveria te versieren met mini-vlaggetjes, dàt kan elk moment van het jaar! Kerst en een boom versieren zijn nog zo ver weg en dit zomerse alternatief maakt ook blij. De sanseveria kocht ik bij bloemenwinkel Patio.

Vorige week maakte ik jullie mogelijk al nieuwsgierig met bovenstaande foto. Ik knipte toen de vlaggetjes uit. En aangezien de sanseveria echt klein is en ik dus ook heel erg kleine vlaggetjes wilde, zette ik twee printables op één A4. Gisteren deed ik de rest van het werk en daar werd ik heerlijk rustig van.

Het kleinste plantje in ons nest wordt best wel verwend, want het krijgt naast een vlaggenlijn ook een eigen stolp. Die kocht ik toen ik twee weken geleden Leen Bakker bezocht. Ik wilde er zo al langer één hebben, alleen kwam ik 'de ware' eerder niet tegen. Maar dit exemplaar is ideaal; niet te groot of te opvallend. Goed, want mijn verzamelwoede maakt dat er ook niet zoveel plekjes over waren om ééntje te zetten.Voor nu staan de stolp met de kleine sanservia goed in de keuken, maar misschien krijgen ze binnenkort wel weer een ander plekje...

In alle geval is mijn hoofd weer wat leger nu, en ons nest wat voller. What's not to love about that?
 









Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties