Latest Posts

Frisse, fruitige zondag

By 11:57

Er worden ons voor de hele verder week zomerse temperaturen beloofd! Eindelijk kunnen we de zomer vieren. Zalig toch?

Ik houd van de zon, maar moet toch bekennen dat ik als bleek blondje niet altijd even goed tegen de warmte kan. Ons appartementje met veel ramen op de derde verdieping - zon van 's ochtends 5u 30 tot 's avonds 22u - doet daar niet veel goed aan. Het is hier wàrm, zo wàrm. Nu, klagen gaat niet helpen ;-). Oplossingen bedenken wél...

Ik ben dol op bruiswater, zeker als het buiten warm is. En ik houd ook van fruit, alle fruit. Een combinatie van beide maakt de hitte hierboven al veel draaglijker.

Ik schafte mezelf een flexibele ijsblokjesvorm van Hema aan en aardbeien, limoenen en roze pompelmoes. Het fruit sneed ik in kleine blokjes en verdeelde ik over de ijsblokjesvorm. Vervolgens water erbij, de diepvriezer in en een nachtje wachten. Het resultaat oogt mooi en is lekker! En aangezien de hele zondag cava drinken misschien niet zo'n goed idee is, kan ik nu afwisselen met deze vrolijke bruiswater. Mmm.





Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties