Latest Posts

Cis

By 17:42

Liese en ik fietsten vroeger samen naar school. Van mijn 12 tot mijn 16 stond ze elke schooldag 's ochtends aan de deur. Onderweg taterden we er vrolijk op los. Met een ochtendhumeur op school aankomen, was onmogelijk als wij samen fietsten. Na het middelbaar gingen we in verschillende steden studeren en verloren we elkaar wat uit het oog. Ondertussen heeft Liese een pràcht van een zoon op de wereld gezet. Cis. Ik vond het superleuk dat ze mij vroeg enkele foto's van hen te maken.

We kozen ervoor elkaar afgelopen woensdag te zien. Ik zocht hen thuis op. Het moest allemaal een beetje stiekem gebeuren; Liese wilde haar vriend verrassen met foto's van zichzelf en hun zoontje terwijl ze T-shirts dragen van Motörhead. Dat is namelijk de favoriete band van de kersverse papa. Hoewel Cis eerder die dag nog niet zoveel geslapen had, deed hij dat schitterend. Een wolk van een baby, met een stralende mama. Die papa heeft geluk met zo'n schoon volk, zeg! En ik hoop dat ie blij is met zijn verrassing.










Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties