Latest Posts

Reken maar van YES - Virginie & Wim

By 14:47

Geen idee of jullie je nog herinneren hoe de weergoden ons getart hebben de eerste maand van het nieuwe schooljaar, maar ik kan je garanderen dat het vreselijk was. Het heeft elke dag geregend. Elke dag, op één na...

Wim en Virginie zouden trouwen op zaterdag 26 september en ik mocht hun foto's maken. Net als hen hoopte ik weken op voorhand al dat het alsjeblief droog zou mogen zijn op hun trouwdag. En kijk: onze gebeden werden verhoord. Stralend weer en zo'n stralend koppel maakten mij oprecht blij.

Wim en Virginie zijn ontzettend warme en sympathieke mensen, met heel veel liefde voor elkaar en voor hun lieve dochtertje Marthe. Toen ik op hun trouwdag ook hun beide families ontmoette, merkte ik al snel dat liefde voor hen iets heel vanzelfsprekends is. Ze hebben gelachen, ze hebben gehuild, ze hebben genoten, ze hebben gedanst en vooral hebben ze gekozen voor elkaar en ik vond het een eer deze memorabele dag voor hen te mogen vastleggen. Ik weet zeker dat die twee nog veel zullen reizen, nog veel zullen lachen en gemaakt zijn voor elkaar.

Proficiat, Virginie en Wim.


















Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties