Latest Posts

Sweater weather

By 09:54

De afgelopen dagen heeft iedereen het over het weer. Ja-haa, het is koud. Kouder dan gewoonlijk rond deze tijd van het jaar. Zo'n twee weken geleden ontkende ik nog in alle talen dat de herfst zich al liet voelen en ging ik nog dapper zonder broekkousen onder een jurkje naar school, maar deze week ben ook ik gezwicht. Warme benen, alsjeblief.

Eigenlijk heb ik niks tegen herfst of winter. Op de vraag wat mijn lievelingsseizoen is, kon ik nog nooit een consequent antwoord formuleren. Wanneer het zomer is - en op ons appartement méér dan 30° - kan ik niet wachten tot de winter er is, maar als ik dan in hartje winter 's ochtends in alle donkerte moet vertrekken en 's avonds ook zo thuis kom - en onderweg ergens mijn handschoenen kwijtspeelde - wil ik zomer.

Gelukkig heeft elk seizoen zijn voordeel: nieuwe kleuren, nieuwe geuren, nieuwe stofjes, nieuwe kleren. Alleen ging ik sinds september de uitdaging aan om minder geld uit te geven aan kleding en op dagen zoals vandaag heb ik flink de pest aan dat voornemen van mij. Goed, het lukt me dan wel aardig, maar wat heb ik zin in een nieuwe herfstoutfit. Om het leed te verzachten, breidde ik mijn outfit-bord op Pinterest uit en stelde ik voor mezelf twee gedroomde herfstoutfits voor dit najaar samen. Benieuwd naar mijn andere borden op Pinterest? Neem dan hier een kijkje.

Hieronder telkens de foto van leuke must have (nu ja...)-items, met link.
Dan kunnen we tenminste allemaal samen dromen.
Nah.





De trui met opschrift 'Hello' is van Merch.
De grijze jeans heet Theane en is van CKS.
De roze jas - to top it all up - is van JBC.







De rok - oh my God, I'm in love - is van H&M.
De laarsjes zijn van Sacha
De jas is van Mango.
Het tasje is van Annelies Timmermans.
 

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties