Latest Posts

Animal jar

By 17:37 ,

Mijn vingers jeukten alweer even: ik wilde iets doén. Ik wilde iets maken. En zoals ik al vaak uitlegde, zijn de echte moeilijke, ingewikkelde doe-het-zelf-dingen niet aan mij besteed. Easy peasy, please.

De laatste maanden doken er hier en daar animal jars op. Ik zag ze in een winkel staan, maar enkel als attribuut, niet te koop, ik zag ze op Instagram verschijnen en ik zag ze passeren als doopsuikerpotjes. Ik vind het idee echt leuk: een saaie confituurpot wordt gewoon nieuw leven ingeblazen door er een tof figuurtje op te toveren. Bovendien had ik het vermoeden dat het zelf maken van zo'n pot helemaal aan mijn criteria zou voldoen: niet moeilijk, maar wel een groot resultaat (lees als: ooh en aah).

Zo gezegd, zo gedaan.

Ik bestelde online boerderij-figuurtjes. Ze kwamen toe in een klein doosje en eerlijk waar: kinderspeelgoed maakte mij al heel lang niet meer zo blij. De verfbussen zijn van Liquitex. Ik moet toegeven dat ik graag heel veel verschillende kleurtjes zou willen hebben, maar de spuitbussen zijn te prijzig om er voor dit ene projectje meer dan twee verschillende te bestellen. Ik bestelde nu zachtroze en babyblauw, maar ook mintgroen, goud en zilver zouden mooi zijn. Weet ik zeker.

Ondertussen zijn er zes potten af - ik ben zo fier! Daar gingen best wat dagen over, want de perfectionist in mij wilde uiteraard dat de afwerking netjes is. Het resultaat is exact wat ik hoopte dat het zou zijn. En ik denk dat ik er nog wel enkele wil maken. Eentje voor mijn haarspeldjes, eentje voor mijn washi-tape, eentje voor op mijn bureau met paperclips, .... En nog beter: ik heb besloten er ook één te verloten onder mijn lezers, omdat ik - eerlijk waar - zo blij ben dat jullie al meer dan 8 maanden mijn blog lezen.

Hoe kan je deze leuke pot winnen? Like de pagina van Mus in de Wolken, deel de Animal Jar-foto op Facebook en dan horen jullie op vrijdag 6 november van mij wie de pot krijgt!

Hope you're in :-)!
Liefs,
Annelies

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties