Latest Posts

Een nest voor mus

By 17:49 ,

Even tellen op mijn vingers leert mij dat het twee (!!!) weken geleden is dat ik nog wat schreef en postte op mijn blog. Zo'n lange pauze nam ik eerder nog niet. Mijn hoofd zit nochtans vol ideeën, maar de tijd wilde niet mee. Ik wil schrijven over alle leuke dingen die de afgelopen twee weken mijn pad kruisten, maar hetgeen ervoor zorgde dat er geen letter meer verscheen op mijn blog heeft alles te maken met het feit dat wij een huis kochten. There, I said it. Het hoge woord is eruit. Het is niet zo dat een huis kopen per se nu al op onze planning stond, en het is al helemaal niet zo dat we goed voorbereid waren, maar nu het zover is, zijn we eigenlijk wel blij. Zo, dus.

We hebben de afgelopen weken veel nagedacht, gerekend, gevloekt en gedroomd, want het huis dat we kochten is geen kant-en-klare woning - integendeel. Het lief en ik hebben er vanaf het voorjaar een aparte en tijdrovende hobby bij en dat met één doel: een thuis maken voor ons twee. En ik kan jullie garanderen dat onze nieuwe stek in mijn hoofd al helemaal af is, maar in werkelijkheid de echte reality check nog moet komen. Maar gaan zeuren op voorhand bederft de pret.

Wat ik naast banken bezoeken, keuvelen met de notaris, telefoneren met mijn ouders, afspraken maken met landmeter en architecten dan wel deed, vat zich voorlopig samen in de volgende foto's die ik postte op Instagram en misschien vinden jullie die ook wel leuk :-).

Ik ben er snel weer met meer.

 Liefs,
Annelies

Het eerste weekend van de vakantie gingen we op familieweekend naar Zeeland. Deze foto nam ik in een schattig straatje in Veere.



Bij Hema ontdekte ik de limited edition zakdoekjes. Ziek worden kan voortaan dan toch in stijl.

Wanneer ik tussen de bankenbabbels door tijd had, prulde ik gewoon thuis aan foto's en schoolwerk. Leve mijn lightbox van A lovely little company.

Ik ging ook langs bij een hele lieve collega. Ze werd in september mama van een prachtige dochter en hoewel ik de foto's nog niet allemaal bewerkte, stal deze nu al mijn hart.
Vandaag gingen we naar Maastricht. We hebben ontbeten bij Coffeelovers - hadden we wel verdiend, vonden we.

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties