Latest Posts

Reken maar van YES - Leen & Maarten

By 14:17

Ik kende Leen voor ze samen was met Maarten en ik kende Maarten voor hij samen was met Leen en ik vond het zo spannend toen ze begonnen te daten en het iets werd tussen die twee. Dat ze een match made in heaven zijn, had iedereen al heel snel door. Ondertussen zijn we wat jaren verder en hun verloving kwam niet als een verrassing. Samen met hen hebben we afgeteld tot 10 oktober: hun grote dag.

Ik vind een huwelijk fotograferen altijd best spannend, maar als je het doet voor twee vrienden is het toch nog net een tikkeltje spannender. Ik mocht ook mee 'ooh-en' en 'aah-en' en moest me heel erg concentreren om niet te emotioneel te worden. Leen en Maarten, lieve love birds, ik vond het een eer jullie dag vol liefde, humor en een knipoog te mogen vastleggen. En dan nu een baby'tje :-)?

Liefs,
Annelies





Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties