Latest Posts

Free Time

By 14:14

De afgelopen herfstvakantie ontdekte ik onder andere twee dingen:

Nu het winteruur zijn intrede deed, is het verdomd moeilijk om foto's te maken voor de blog. De beste tijdstippen zijn tussen 10u en 15u en dat maakt het lastig. Wat dat betreft, kijk ik dus alweer uit naar de lente. Maar voorlopig is dat de enige reden om af te tellen naar het voorjaar, want voor het zover is moet eerst de Sint nog langskomen en ook Kerstmis nog passeren. En het vooruitzicht op die pakjestijd brengt me meteen bij de tweede ontdekking

Het eerste weekend van de herfstvakantie opende Free Time zijn deuren in Geel. Ik had nooit eerder gehoord van deze keten die al enkele andere vestigingen heeft in Vlaanderen, maar een vluchtige blik vanuit het autoraam had me weken voor de opening al duidelijk gemaakt dat een bezoekje de moeite waard zou zijn.

Vorige week woensdag ging ik een kijkje nemen. En ik werd daar oprecht verrast door het grote aanbod  aan interieur-, keuken- en huishoudspullen. En dat van aanzienlijke kwaliteit. Ik had beter meer tijd uitgetrokken om er rond te kuieren, want het lijkt alsof ik nog lang niet alles zag. Wat ik wel al meteen scoorde, zijn vier dessertbordjes en kopjes uit de marble-serie van Salt and Pepper. Ik zag ze voor het eerst op een press event in het voorjaar en kon me toen net bedwingen ze niet meteen aan te schaffen, maar vorige week gaf ik toch toe. Het excuus 'iets voor in ons nieuwe huis' gaf de doorslag.Of ik ze tot dan netjes in het doosje kan bewaren, valt nog af te wachten. In alle geval durf ik ervoor te wedden dat ik deze winkel het komende jaar nog vaker zal bezoeken...

Liefs,
Annelies




Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties