Latest Posts

Inpaktip

By 20:50

Ik wéét dat het nog steeds een kleine vier weken is tot Kerst. En voor de Sint langs komt, zul je mij niet kunnen betrappen op blogpostjes met kersttips - heiligschennis vind ik dat. Maar ach, wat word ik vrolijk van het vooruitzicht naar die gezelligste tijd van het jaar. Al weken ben ik aan het zeuren om op zondag een wandeling te maken doorheen het tuincentrum dat ongetwijfeld alweer een fonkelende kerstafdeling heeft. En ja ja ja, het kort nu echt wel af. Toch houd ik mij sterk niet te zwichten, voor de Sint. Dus als ik nu schrijf over inpakpapier en een zelf ontworpen free printable, dan kan dat evengoed dienen voor de komst van Sinterklaas volgende week.

Zo'n twee maanden geleden al koos ik inpakpapier om de mooiste dagen van december nog mooier te kunnen maken. Flying Tiger bood veel voltreffers, maar het allermooiste inpakpapier vond ik online via Dreamkey Design. Creatieve brein achter dit label is grafisch ontwerper Nienke. Zij startte vier jaar geleden haar eigen webwinkel met papierwaren en ondertussen is haar aanbod zo geliefd dat ze haar job opgaf en zich volledig focuste op haar droom: Dreamkey Design. Ik koos enkele maanden geleden een paar rolletjes inpakpapier, maar nu Sint en Kerst naderen moet ik zeggen dat de winterse varianten - o dennenboom - mij ook weten te bekoren en zoals je ziet is er in mijn mandje hier nog wel wat plaats voor extra rolletjes.





En voor jullie, lieve lezers, maakte ik een free printable wishlist die ik zelf ook al gebruikte - ah ja! Niet super-waw, maar ben er toch wel fier op. Je vindt 'm hieronder. Gewoon opslaan en printen maar :-)!



Liefs,
Annelies

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties