Latest Posts

Kerstpost

By 10:41 ,

Ik heb het al wéken over Kerst, en hoewel je misschien op Instagram al kon volgen hoe ik het hier versierde, vond ik eerder nog geen tijd daarover ook te schrijven. En nu, twee dagen voor Kerst, is die post wel op zijn plaats.

Met de massa's examens die verbeterd moeten worden in de aanloop naar Kerst lukte het me de afgelopen jaren niet om te kunnen genieten van het grote 'versier-de-boom'-moment. Daarom koos ik er dit jaar voor om het iets kleiner te houden, maar daarom niet minder gezellig. Uiteindelijk zijn er bij ons dit jaar in plaats van één grote boom meerdere kleine kerstplekjes. De cactusvaas met Ilex-takjes zette ik in onze hal, de stolp staat in de keuken en het kleine vrolijke boompje staat in de living. En eigenlijk ben ik helemaal overtuigd.

Daarnaast brak ik mijn hoofd ook over kerstkaartjes voor dit jaar. Ik maak er altijd een aantal zelf. Dit jaar haalde ik de mosterd op Pinterest en voegde ik extraatjes (lollies, gouden - oh yeah! - confetti, touw) van Hema toe. De afdruk op het kaartje is een free printable die jullie dus ook kunnen gebruiken. Je vindt 'm hier

Liefs en een heel erg fijne Kerst gewenst,
Annelies



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties