Latest Posts

Wishlist

By 14:56 ,

Kerst nadert; daar is geen weg omheen. Overal dook de versiering alweer op. Hier binnen probeerde ik het ook gezellig te maken en wat zou ik willen dat de kleine dennenboompjes, rendieren en lichtjes hier het hele jaar konden blijven staan. Gelukkig weet de redelijkheid in mij dat idee te onderdrukken, maar voor nu ga ik er wel helemaal voor. En dat geldt evengoed voor mijn kerstlijstje.

Doorgaans begin ik het najaar aan een lijstje - lees als: gekribbel op één of ander briefje, dat ik dan weer kwijt doe, waardoor ik gewoonlijk toch twee keer opnieuw moet beginnen - en eind november maak ik daar een zeer nette versie van. Ik vind het altijd spannend om te weten wat er onder de boom ligt te wachten op mij. Als kind ging ik altijd voelen aan de pakjes en kon ik gewoonlijk al heel snel zeggen dat het om boeken of cd's of nog iets anders ging. Nu blijf ik flink van de steeds groter wordende collectie af, maar ondertussen droom ik wel weg bij het zien van onderstaande spulletjes. Kijken jullie even mee? :-)




Deze design-tasjes, bekertjes, pennenbakjes, bloempotjes - zo je wil - van Arne Jacobsen zouden zo mooi staan op onze kast of in de badkamer. Ze kosten €15,5 per stuk en zijn online verkrijgbaar bij onder andere The Shop.


Deze totebag van Sloppop vind ik zo leuk. Meestal is mijn boekentas zo gevuld dat ik er mijn boterhammen nét niet bijkrijg. Dat probleem zou met deze mooi tas opgelost zijn. Ze kosten €25 en zijn te krijgen via Sloppop, maar snel zijn is de boodschap, want ze zijn snel uitverkocht.

Deze prachtige poster zou ik zo willen inkaderen. Misschien al een idee voor in ons nieuwe huis? Verkrijgbaar via The Shop voor €47,25. 


Deze scheurkalender van Flow laat je elke dag weer een klein beetje verwondering ervaren en daarna kan je de mooie prentjes gewoon bijhouden om bijvoorbeeld een collage te maken. Verkrijgbaar voor €14,95 via oa. Sissy Boy en Flow

Zo, dat is eruit. Nu nog zo'n tien dagen in spanning afwachten.
Liefs, 
Annelies

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties