Latest Posts

Lots of love - Lies en Jeroen

By 16:11

Over minder twee maanden trouwen Lies en Jeroen. En ik mag hun foto's maken op die ene wel heel speciale dag. Omdat we dat best spannend vinden (zij uiteraard vooral het trouwen-gedeelte, en ik voor het foto's maken), spraken we een tijdje terug af om eens te zien hoe dat net gaat: zij voor mijn lens, en ik erachter.

We keken uit naar locaties en gingen op pad. Die eerste foto's waren wat onwennig, maar al snel hadden ze enkel nog oog voor elkaar. Ideaal. Ik vond het alleszins al heel fijn (lieve mensen, die weten wat ze willen, en met veel goed gevoel voor humor). Omdat ik het niet kan laten, toon ik jullie al enkele foto's van onze kennismakingsshoot ;-). Naar mijn gevoel kan 4 juni er niet snel genoeg zijn.

Liefs,
Annelies



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties