Latest Posts

Waar mus woont...

By 15:29 ,

Een aantal van jullie, lieve lezers, vroeg mij een keer te schrijven over ons interieur. Ik deed dat niet eerder, omdat wij huren en in feite dus niet alles naar eigen smaak en zin konden inrichten. Maar eerlijk is eerlijk: we wonen hier wel heel graag. Met veel ramen en dus veel licht is het hier heel aangenaam vertoeven.

Ons eigen huis, waarin we volop aan het werken (lees: afbreken) zijn, ziet er op dit moment niet echt meer uit als huis. Maar in dit stadium van de renovatie is dat de bedoeling, geloof ik ;-). We kijken er naar uit dat wél helemaal te kunnen inrichten naar onze zin. Het wordt daar allemaal een beetje strakker, en iets 'witter'(ik schreef er eerder al over; neem hier een kijkje). Nu heb ik soms het gevoel dat er hier zoveel spulletjes zijn en het daarom wat druk is. Ook zijn er wel wat spullen die van thuis mee kwamen en best wel aan vernieuwing toe zijn (nachtlampjes, bed, tafel in de living, ...). Maar tot de dag dat ik me in ons huis kan uitleven, zitten we hier, hoog en droog, nog heel goed.

Een sneak peek voor jullie.

Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties