Latest Posts

About rings and things

By 14:27 , , ,

Zondag 17 april was er de Shopfabriek in Heusden-Zolder. Die Shopfabriek - waarbij massa's creatievelingen hun werk tentoonstellen en verkopen - werd al voor de zesde keer georganiseerd. Ik kwam er eerder nog niet, maar vond het nu toch de moment er eens te passeren.

Samen met Laurein van de blog This is Endwood ging ik er een kijkje nemen. Ik zag zovéél mooie dingen (en ik wilde graag heel wat mee naar huis nemen), maar de focus lag er - misschien gelukkig maar... - voornamelijk op leuke spulletjes voor kinderen en kinderkamers.

Ergens te midden van die hele vrolijke boel stond ook Esther van Setareh Jewellery. Zij ontwerpt zelf mooie, sobere juwelen die duurzaam zijn, maar toch ook betaalbaar. Dankzij haar job als stewardess bezocht ze al heel wat plaatsen en deed ze veel indrukken op. Die ervaringen en indrukken probeert ze te verwerken in haar juwelencollectie.

Mijn oog viel meteen op een heel erg simpele ring. De zilveren kleur past perfect bij het steentje in mijn verlovingsring en samen, aan één vinger, zouden deze ring en mijn verlovingsring het beste in elkaar naar boven brengen. Ik maakte speciaal voor jullie wat fotootjes van zowel de zilveren ring als van de combinatie met mijn verlovingsring. Benieuwd wat Esther nog meer doet? Breng dan zeker haar website eens een bezoekje, en neem eens een kijkje op Instagram.

De foto van mij in mijn gele jasje heeft Laurein gemaakt. Ik krijg geregeld de vraag waar ik de jas haalde en aangezien ik er in december al wat over schreef, kan je daar een kijkje gaan nemen.

Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties