Latest Posts

De Hoge Mouw

By 14:33 ,

De afgelopen weken zag ik hoe er op Instagram massaal foto's gepost werden van mensen die een bezoekje brengen aan het Hallerbos.

Ik had er ook heel graag een kijkje gaan nemen, maar 1) de afstand, 2) de drukte en 3) de hype een beetje beu, zochten het lief en ik het wat dichterbij op. Via Laurein van Endwood blog en via de Facebookpagina Visit Kasterlee kwam ik erachter dat er in de Hoge Mouw een even mooi stukje natuur te zien is dat 1) minder ver is, 2) minder drukbezocht en 3) nog niet gehyped is.

De kleur mag dan niet overwegend paars zijn, het was toch de moeite er te komen, zo vonden het lief en ik wanneer we er bijna helemaal alleen de paadjes bewandelden.

Misschien kunnen jullie ook nog wel een kijkje gaan nemen...

Liefs,
Annelies


ps: ik schreef dit tekstje eigenlijk al nog voor ik op eindejaarsreis naar Rome vertrok met mijn leerlingen. Ik droeg toen nog een dikke jas en sjaal. Het contrast kan niet groter zijn ;-).


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties