Latest Posts

Cinque terre - omdat ik Italië alweer miste...

By 10:52 , ,

Het pinksterweekend brachten we door in Riomaggiore in Italië. Eén van de Cinque Terre. Twee weken na Rome mocht ik dus alweer inpakken voor een reisje naar het land van pizza en pasta. Ons verblijf daar was een cadeau van mijn schoonouders. Ze wilden er met ons hun huwelijksverjaardag vieren, en ook vakantie. Een weekend lang.

We kwamen er na een heel korte nacht (2,5u geslapen), een vlucht en een treinrit in de namiddag aan. De prachtige blauwe zee maakte meteen een goeie indruk. In die omgeving was bekomen van de reis niet heel moeilijk ;-). We wandelden er naar andere dorpjes en aten er - uiteraard - Italiaans en vis.

Omdat ik niet de hele tijd met mijn camera wilde rondlopen, maakte ik ook een aantal foto's met mijn gsm, maar de laatste dag begaf ik me dan toch met mijn camera tussen de massa Aziaten.

Kijken jullie even mee?




Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties