Latest Posts

Interieur || Een nieuwe poster in ons nest

By 11:30 , ,

Een paar maanden geleden kondigde ik al aan dat ik tijdens de zomer een fotoreeks van Geel zou maken, omdat ik er mijn hart verloren heb. Ook al zijn we halverwege die zomer, zo ver kwam ik nog niet - ik heb nog een maand ;-)... - maar ik kan wel al iets vertellen over deze posterkaart van Geel die me blij maakt.

Ze werd gemaakt door Jorick van Raalten van Kunst in kaart. Hij startte dit hele Kunst in kaart-project als een onderdeel van zijn thesis en ondertussen is het zowel in Nederland als ver daarbuiten gekend. Het werkt heel simpel: jij laat via de website weten van welke stad of gemeente je graag een poster zou hebben en zij ontwerpen die voor jou in 12 verschillende uitgaven. Als dat ontwerp klaar is, kies je welke print je het beste ligt, bestel je die en wacht je tot die thuis toekomt.

Hier is het nog even zoeken waar we hem net hebben willen - want zouden we nog wel gaatjes boren in de muur als we over een dikke 6 maanden verhuizen? - maar één ding weet ik zeker: deze poster is gekomen om te blijven en stal mijn hart net zoals de stad die afgebeeld wordt dat doet.

Voor lezers uit Geel nog een leuk nieuwtje: via deze link kunnen jullie nog gedurende 15 dagen een poster van Geel bestellen in de uitgave die jullie leuk vinden.  Yay!

Liefs,
Annelies




Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties