Latest Posts

Project YES - O jee, ze wil een Pinterest-huwelijk

By 10:20 , , ,

Precies nu, begin augustus 2016, start ik met een nieuwe tag, een nieuwe categorie op mijn blog. Ik moest niet zo lang nadenken over de naam, want over één jaar, op 5 augustus 2017, is het zo ver. Dan zal aan het lief en aan mij gevraagd worden of we elkaar 'tot wettige echtgeno(o)t(e) nemen'. En ik hoop uiteraard dat het antwoord op die vraag "ja" zal zijn. Naast project Nest vind je voortaan dus ook project YES hier op de blog.

We zijn nu een half jaar verloofd en buiten de hoogstnoodzakelijke dingen (een locatie! en een fotograaf!) legden we nog niet teveel vast die eerste maanden, maar de afgelopen weken zijn we dan toch aan het plannen gegaan. Ik zal voortaan zo af en toe ook bloggen over ons huwelijk; meer bepaald over de organisatie die daarbij komt kijken en over de (blije) keuzes die we in functie daarvan moeten maken. Ik kan nu alvast zeggen dat ik het veel fijner vind om wedding vendors te kiezen dan om alweer de zoveelste mail te sturen naar een aannemer in verband met de renovatie van ons huis. Ieder z'n ding, zeker ;-)?

Met deze eerste post voor project YES laat ik graag - in alle eerlijkheid - weten dat ik al twee jaar (!) een geheim Pinterest-bord heb waarop ik vollen bak ideeën pin voor ons huwelijk. En je kan je alvast voorstellen dat het lief me daar al minstens even lang mee uitlacht. Misschien terecht, maar een voorbereide vrouw is er twee waard. En speciaal voor jullie kunnen jullie hier dan toch een sneak peek zien van welke toer we zullen opgaan, zonder er nu al te veel woorden aan vuil te maken.  Het moet nog een béétje iets van ons alleen blijven.

Maar op tijd en stond mogen jullie nog postjes verwachten over hoe de organisatie loopt en ook stel ik enkele mensen voor waarmee we zullen samenwerken om onze huwelijksdag te maken tot die dag waar we van droomden.

Liefs,
Annelies



Alle foto's © Pinterest




Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties