Latest Posts

An outfit to love

By 12:56 ,

Vorige week bezocht ik Leuven met Laurein (je weet wel, van de Endwood blog). We hadden op voorhand uitgestippeld waar we overal wilde langsgaan. Met een lijstje must-see's in de hand trokken we door de binnenstad van Leuven. Omdat we best ambitieus waren en heel wat van dat lijstje wilde afstrepen, namen we in het station twee Blue Bikes, kwestie van ons iets sneller te kunnen verplaatsen.

Wat de hotspots betreft die we bezochten, zou ik even afwachten tot er wat over verschijnt op Laureins blog, want ik maakte geen foto's ;-)... Maar zij gelukkig wel en dat maakt dat ze ook van mijn zonnige outfit die dag een paar foto's kon maken.

Mijn jurkje is van Soaked in luxury. Ik kocht het eigenlijk al een hele tijd geleden met 't idee dat het misschien wel wat zou zijn om aan te doen voor de trouw van mijn nichtje. Maar eeuwige twijfelaar als ik ben, wilde ik voor die speciale gelegenheid toch iets anders. Ik ben dit kleurrijke jurkje dan maar meteen beginnen dragen.

Mijn vestje is van CKS en een soldenkoopje. Ik had het al langer op het oog - ik vond de kleur zo mooi -  maar met ons huis-in-wording is prioriteiten stellen mijn middle name geworden.Ik bleef het weerstaan, maar nu, aan de helft van de prijs, vond ik dat het echt wel kon. Voilà.

Tot slot dan nog iets over mijn staartje. Nee, dat is niet te koop, ergens ;-)... Maar nu ik mijn haar weer wat liet groeien, na 6 jaar kort(er) haar te hebben gehad, is het wel weer helemaal nieuw voor mij om staartjes te maken. Ik moet echt wennen aan het zicht, want ik heb - in alle eerlijkheid - best wat issues met mijn oren. Kort haar was een ideale oplossing om die oren te bedekken, maar met dat staartje nu valt er nog weinig te bedekken. En uiteindelijk wen ik daar vast ook wel weer aan. Het lief is alvast een fan.


Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties