Latest Posts

Reken maar van YES! - Lies & Jeroen

By 10:29

Op 4 juni trouwden Lies en Jeroen. Mijn camera en ik mochten daar bij zijn. Al heel vroeg 's ochtends sprak ik af bij de kapper waar Lies zich al in de stoel had genesteld. Ondanks het feit dat ze later die dag haar ja-woord zou geven, was ze de rust zelve.

Die rust was er misschien ietsje minder toen ik een paar uur later langsging bij Jeroen en de kleine Mathiz (die me de hele tijd mevrouw noemde, hihi), maar de humor van Jeroen deed ook daar alle stress verdwijnen. Het was duidelijk dat iedereen, na er lang op te wachten, helemaal klaar was voor deze speciale dag. En toen Jeroen en Mathiz aan de deur stonden bij Lies, vatte Mathiz heel mooi samen wat iedereen dacht: papa zou met een echte prinses trouwen.

De hele dag door hebben Jeroen en Lies lieve blikken gewisseld, extra gelachen met de grappen die ze maakten en geklonken op hun liefde. En Mathiz die huppelde er vrolijk bij alsof een mama en papa die gaan trouwen iets is dat hij elke zaterdag meemaakt.

Lieve Lies en Jeroen, ik wens jullie alle geluk samen. Dankjewel dat ik erbij mocht zijn.

Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties