Latest Posts

Project Nest - een slaapkamer voor mus

By 14:57 ,

Het lief en ik zijn - zo ongeveer - een match made in heaven. Maar als er nu één ding is dat wij niet zo goed kunnen samen, dan is het slapen. En daar is wel één heel goede reden voor: ons bed is te klein, waardoor we ons al snel ergeren aan elkaar. Ook wil hij het deken tot bijna over zijn hoofd en heb ik het nogal gemakkelijk veel te warm. Frustratietjes dus, af en toe. Maar gelukkig hebben we een vermoeden hoe dat opgelost kan worden...

Het IKEA-bed waarin wij nu slapen kreeg ik van mijn ouders toen ik 18 was en nog thuis woonde. 140 cm breed en vrijwel zeker niet van de beste kwaliteit. Bijna tien jaar later heeft het dan ook zo goed als zeker zijn beste tijd gehad. Dus àls we verhuisd zijn, komt er een nieuw, groot bed. En dan worden het lief en ik vast ook een goei slaapteam.

Die slaapkamer is in mijn hoofd al helemaal af. Het moet er licht zijn (met het voorziene raam van 3 meter breed zie ik dat wel goed komen) en dat bed moet er ééntje van Auping zijn. Groot, stevig en met een zálige matras. Twee, liefst. Elk onze eigen matras. Op Pinterest vond ik de foto's van die droomslaapkamer met dat dito droombed al en jullie kunnen hieronder meekijken, naar foto's van dat ene bed (dat overigens de naam Essential draagt en in verschillende kleuren verkrijgbaar is) en naar sfeerfoto's van slaapkamers om bij weg te dromen.


Liefs en slaapwel ;-), 
Annelies
Auping || Essential
Auping || Essential
Auping || Essential
Auping || Essential
Foto door  Avenue Lifestyle


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties