Latest Posts

Off shoulder-dress, pretty please.

By 14:10 ,

Ik ken de Sienna boutiques in Antwerpen al langer dan vandaag. Toen ik nog in Antwerpen studeerde, ging ik me er heel regelmatig vergapen aan de leuke jurkjes, rokjes en shirtjes waarvan ik heel zeker wist dat ze een aanwinst voor mijn garderobe zouden zijn. Aangezien ik nu niet meer in Antwerpen woon, kom ik er minder frequent, maar de online Sienna Goodies-webshop maakt het live-gemis goed.

Toen er vroeg in het voorjaar een derde winkel opende, kon ik er niet snel genoeg bij zijn om te gaan kijken. De jongste Sienna-telg heet Sienna&Faye en er wordt - uiteraard - heel veel moois verkocht.

Met de solden voor de deur kwam er wat plaats vrij in die laatste winkel, waardoor er besloten werd om op de eerste verdieping, waar voorheen de collectie van Des petits hauts hing, enkel leuke zomerjurkjes en vakantie-minded outfits te verkopen. Dat ik daar instant blij van werd, hoef ik allicht niet echt uit te leggen. Tijdens een kijkje op die eerste verdieping viel mijn blik meteen op een blauw off shoulder-jurkje. Na wat getwijfel - want zo vaak doet de gelegenheid zich toch niet voor het te kunnen dragen - ging ik toch overstag. En daar was ik de afgelopen dagen wel héél dankbaar om. Met een temperatuur van 33° op ons appartementje was dit jurkje exact wat ik nodig had. Dat verdiende dus wel nog eens een outfit-postje op de blog.

De foto's werden gemaakte door de lovely Laurein van Endwood blog.

Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties