Latest Posts

Update || En France

By 10:46 , ,

Afgelopen week waren wij op vakantie in Frankrijk. Wij zijn het lief en ik, maar ook mijn ouders en mijn broers met hun liefjes. Met z'n 8 in totaal, dus. Mama en papa reden met hun auto, omdat ze nog een week langer blijven, en voor ons zessen huurden de lieverds een busje. Dat het een echte partybus was, hoeft geen extra uitleg :-).

We verbleven in een schattig dorpje in de Ardèche waar mijn broers en ik sinds 2002 elke zomer van onze jeugd een deel van de vakantie doorbrachten. Mijn ouders gaan er nog steeds elk jaar heen, en ieder van ons heeft hen al eens een keer vervoegd in de afgelopen 9 jaar, maar sinds 2007 waren wij er nooit nog allemaal samen. Nu wel, en dat had best iets magisch.

We hebben er gelezen, geslapen, gelachen, gegeten, verteld, geluisterd, gelegen, gewandeld en soms gewoon gezwegen. Het enige nadeel aan deze zalige week is dat ik weinig foto's maakte, of beter: bijna geen. Misschien omdat ik het daar al zo gewoon ben ondertussen? Maar de weinige foto's die ik maakte, deel ik graag met jullie.

Fijne week, iedereen!
Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties