Latest Posts

Bloomon - part 2

By 13:56 , ,

Afgelopen najaar schreef ik al over Bloomon en over hoe ontzettend mooi hun boeketjes zijn. Het zijn allesbehalve klassieke boeketten en dat is nu exact wat het mooi maakt. Het gaat om bloemen vers van de kweker. Het principe is heel erg simpel: jij geeft op de website aan welke grootte van boeket je wil en wanneer en hoe vaak je wil dat er geleverd wordt. Niets moeilijks aan. Enkel genieten van kleur en geur in huis. Het hele postje dat ik er vorig jaar aan wijdde, herlees je hier.

Het enige nadeel was dat Bloomon tot voor kort enkel leverde in grootsteden. Maar dat is nu verleden tijd. Driewerf hoeraaaaa! Voortaan wordt er ook geleverd in Geel, en overal elders ;-). 

Ik kreeg vorige week mijn eerste boeketje aan en ben er nog steeds heel erg blij mee en voor jullie, lieve lezers, heb ik nog een kleine verrassing... Via onderstaande, persoonlijke link kunnen jullie ook je eerste boeket bestellen en krijgen jullie er de vaas voor medium-boeketten gratis bij.

http://www.bloomon.be/r6uc6e

Enjoy!

Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties