Latest Posts

Project YES - Atelier Stek

By 13:15 , , ,

Een kleine maand nadat ik project YES introduceerde, is het tijd voor een tweede postje over de voorbereidingen van ons huwelijk.


Met mijn geheime Pinterestbord - dat dus al ruim 2 jaar bestaat - in het achterhoofd ga ik op zoek naar mensen die mee kunnen dromen over onze droom. Één van de eerste mensen die ik zo ontdekte was Annelies van Atelier Stek. Ze is floriste, woont in Antwerpen, maar heeft een eigen pluktuin in hartje Geel. Wat zij met bloemen doet, zag ik zelden iemand evenaren. 

Annelies en ik gingen ons hele middelbaar lang naar dezelfde school, deden dezelfde studies in Antwerpen, maar hadden eigenlijk nog nooit echt tegen elkaar gesproken. Schande, dus. Of zo vond ik toch. Via een gemeenschappelijke kennis ontdekte ik het bestaan van haar wonderlijke talent. Op haar blog viel ik van de ene 'ooooh' in de andere 'aaaah'. En meteen wist ik dat zij zo iemand zou zijn die mee kan dromen over onze droom. Na wat heen-en-weer gemail - van Annelies tot Annelies - was het geregeld. En na een vreugdedansje in onze living kon ik dus 'bloemen voor de trouw' al van ons lijstje schrappen ✔️.

De goesting die Annelies heeft om feestjes op te luisteren met mooie (veld)bloemen is niet te versmaden. Zo stelde ze ook voor mijn verjaardagsfeestje van afgelopen weekend enkele vaasjes samen. En ondanks de hitte op ons appartement staan die nog steeds mooi hun kleurrijke zelf te wezen.

Op Instagram postte ik al wat foto's van haar mooie bloemen in ons interieur, maar Laurein (Studio LRN) maakte ook een filmpje en wat foto's.

Kijken jullie even mee?
Liefs,
Annelies




Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties