Latest Posts

Oh Bambi, wat vind ik je leuk!

By 08:46 , , ,

Over 6 weken is het Kerstmis en ik moet bekennen dat ik me maar heel moeilijk kan bedwingen om ons appartement nu nog niet te versieren.

Aangezien ik ook van Sinterklaas een fan van 't eerste uur ben, kan ik me elk jaar net beheersen géén kersttoestanden tentoon te stellen alvorens die goede man over onze daken wandelde. Maar... het is deze week zo koud geweest, en zo snel donker dat ik toch vond dat extra gezelligheid binnen welkom was. En gezelligheid, wie kan daar nu iets tegen hebben? 

Kort samengevat: de slingers en kerstballen zitten nog mooi in de doos, maar de bambi's begonnen al aan hun invasie. Het lief walgt ervan, maar aangezien hij een week in het buitenland zat, trok ik me daar weinig van aan :-). So, meet my new friends...

De lightbox is van A little lovely company, de sneeuwbol en kleine bambino in de stolp zijn van &Klevering -  zij verkopen erg betaalbare en leuke spullen voor in huis. De stolp komt van Leen Bakker en de roze bambi is van Ikea.

En nu aftellen maar tot er ook slingers mogen hangen.

Liefs,
Annelies




Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties