Latest Posts

Tafeltje dekje, de feestelijke variant.

By 09:37 , , ,

Op Pinterest heb ik een Feest!-bord en elke keer ik weer inspiratie opdoe voor een feestje, bedenk ik mezelf dat ik dat moodboard vooral bewonder, maar er nog nooit echt iets mee deed.


Tijd om dat te veranderen.

Met een paar etentjes bij ons en met de feestdagen in het verschiet, wilde ik zelf wel eens aan de slag gaan met onze tafel en leuke decoratie. Alleen is het door de dikke, grijze wolken die al weken boven ons land hangen zo donker in onze living dat het heel erg moeilijk was leuke foto's te maken. Photo fail. Ik hoop dat jullie me geloven als ik zeg dat het in het echt mooier was :-).

Het tafelkleed maakte ik zelf van de stof Joanie van Kwantum, de borden en gouden papieren kerstballen komen van Hema. Op tafel legde ik Eucalyptustakken met daar een lichtslingertje van Action onder. De kaarsenhouders haalde ik bij Blokker. En ja, de aandachtige kijker ziet dat er alweer een glansrol is weggelegd voor de bambi.

Nu nog een feestmenu bedenken en we zijn er klaar voor!

Liefs,
Annelies

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties