Latest Posts

Rituals voor binnen

By 10:39 , , ,

Ik word altijd blij van het krijgen van pakjes. En van sommige nog meer dan van andere. Toen er onlangs een cadeautje van Rituals voor mij stond te wachten op het postkantoor kon ik mij er niet snel genoeg heen haasten. Jullie lazen misschien al op de blog dat ik de Rituals-winkel in Lier voor of na school maar heel moeilijk kan vermijden. Mijn handen was ik 't liefst met de Sakura handwash, in mijn tas zit sowieso een Rituals-handcrème en als extraatje gebruik ik af en toe de Lip service-gloss.

Sinds kort heeft Rituals ook een uitgebreide interior-lijn. Mooie spullen voor in huis, die - uiteraard - ook heerlijk ruiken. Ik moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik niet houd van een overload aan speciale geuren in huis, maar de geuren van Rituals zijn aangenaam en zeker niet allesoverheersend. Ons 'huis' heeft momenteel dan misschien nog niet zo'n nood aan lekkere geurtjes - er staan nog net 3 muren overeind, en er werden er al een paar nieuwe gemetst - maar op ons appartement maak ik het graag gezellig en met onderburen die veel roken - en ja, die stank kan soms verdwalen via het ventilatiesysteem en ineens bij ons in de living terecht komen - zijn geurkaarsen bijvoorbeeld al een echte winner. En laat het nu net vooràl de geurkaars van Rituals zijn die al een tijdje op mijn wenslijstje stond...

Vreugdekreten, een spontaan dansje en een oprechte hoera waren wel op zijn plaats toen ik ontdekte dat onder andere zo'n geurkaars in mijn pakje zat. Voorts ook nog de bekende geurstokjes en een kwastje met dispenser om aan de deurklink te hangen . Elke keer dat kwastje dan beweegt, komt er een hint van parfum vrij.

Kort samengevat: ik ben helemaal gewonnen voor deze prachtige interior-lijn. Het enige dilemma waarmee ik nog worstel is of ik deze mooi spullen meteen zou beginnen gebruiken of netjes opberg tot we in ons huis wonen, over een maand of vier...

Ps: donkere dagen maken dat ik creatief moet zijn om foto's te maken. Onze slaapkamer blijkt de lichtste plaats in huis te zijn, dus was de commode daar even decor voor deze foto's.

Liefs,
Annelies


Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties