Latest Posts

Moeten er nog boeken zijn?

By 14:47 , , ,

Toen ik deze blog startte in maart 2015 nam ik me voor over alles te schrijven dat ik leuk vind, ook literatuur dus. Alleen bleek als snel dat de 'alles' in 'alles wat ik leuk vind' net iets te ambitieus was. Stand van zaken: over literatuur heb ik tot op heden nog niets geschreven. (ik weet dat 'Shoot' van Zilverblauw en 'Life on Sneakers' van Rue nø hier al wel passeerden, maar hoe inspirerend ik die boeken ook vind, échte literatuur kunnen ze bezwaarlijk genoemd worden)

Maar voor degenen die - net als ik - wel eens houden van een goed boek en ook graag lezen over goede boeken is er goed nieuws. Mijn schoonzusje, Hanne, begon een kleine maand geleden haar eigen prachtige blog over boeken. Die blog heet 'Zondagmiddag'. Ze leest veel en schrijft zó mooi waardoor ik me nu - sinds ik haar eerste post las - afvraag waarom ze niet meteen zelf een boek schrijft. Elk woord dat er op haar blog verschijnt is duidelijk met veel zorg uitgezocht. Haar teksten zijn mooie, kritische proza op zichzelf.

In afwachting van dat eerste boek van haar lees ik dus haar blog. Ik ben een fan van het eerste uur. En misschien willen jullie ook wel eens een kijkje nemen op haar blog?

Liefs,
Annelies


Bron: Facebookpagina 'Zondagmiddag'
Bron: Pinterest

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties