Latest Posts

Christmas is in town

By 11:08 , , , , ,

Momenteel ligt er een lijvige stapel verbeterwerk voor mijn neus. Geen ontkomen aan, maar gelukkig kan ik verbeteren omringd door kerstdecoratie. Een maand geleden liet ik jullie al weten dat de bambi's aan hun invasie begonnen, maar dat ik nog twijfelde over een kerstboom met alles erop en eraan. Ondertussen blijkt dus - oh, verrassing - dat ik toch zwichtte. Onze kerstdecoratie werd uit de kelder gehaald en het schattigste kleine boompje ooit maakte zijn intrede. Tijd om aan het versieren te gaan...

In alle eerlijkheid vind ik dat versieren best moeilijk. Elk jaar heb ik iets in mijn hoofd, maar blijkt het moeilijk het nét zo uit te voeren. Een reden daarvoor is misschien dat het aanbod aan kerstdecoratie in de winkels toch vooral klassiek is en net die klassieke boom niet zo past in ons interieur.

Dit jaar ging ik de uitdaging aan om toch eens echt iets anders te proberen. Het blijft Kerst, uiteraard, maar door bij onze boom spulletjes te zetten die sowieso al deel uitmaken van ons interieur ben ik nu veel gelukkiger met het resultaat dan andere jaren. 

Het draadmandje waarin ons boompje staat komt van Zeeman en de versiering in het boompje en de sterrenslinger zijn van Hema. De kaartjes met onze initialen komen uit het kaartjesalfabet van Flow en de stolp vulde ik met boompjes van Action en een huisje van Sissy BoyEn de bambi's, ... - ik val in herhaling - komen van Klevering en Intratuin

Dit jaar bij ons dus geen kerststal met kindeke Jezus in onze living. 

Wat vinden jullie ervan?

Liefs,
Annelies



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties