Latest Posts

FASHION || Roze en fluff om de winter door te komen

By 11:10 ,

Met de vinger op de knip leven is maar moeilijk aan mij besteed (maar het moét, het moét). Ik doe nochtans mijn best en probeer altijd koopjes te doen. Sommige aankopen kon ik niet uit de weg gaan wegens hoogstnoodzakelijk; een strijkplankhoes, een nieuwe pan, nog een paar triviale huishoudzaken en ... een nieuwe winterjas.

Mijn vorige zou aan zijn vierde winter gaan beginnen, maar was opvallend dunner geworden door gebruik. Ik voelde me er gewoon niet meer zo goed bij. Alleen is een winterjas best prijzig en had ik in dat 'prijzige deel' van de aankoop geen zin. Ik ging op zoek naar een winterjas en botste op de collectie van CKS. Een oversized coat zag ik wel zitten. Met de keuze uit een grijze, roze en gele variant raakte ik even de kluts kwijt. De gele viel al gauw af, omdat ik al een geel regenjasje heb. Kwestie van niet aan overkill te doen. Verteerd door twijfel vertelde ik enkele collega's over de jas. Zij hebben me verzekerd dat de roze me het leukst zou staan. Ik heb hen op hun woord geloofd en ging voor roze.

Het lief keek even vreemd op, maar is er ondertussen al aan gewoon en noemt me elke keer ik hem draag 'suikerspin', of 'bonbon'. En daar heb ik geen probleem mee :-).

Liefs,
Annelies

ps: de foto's werden gemaakt door Laurein. Het was vre-se-lijk koud toen, dus bewondering voor haar volharding is zeker niet misplaatst.

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties