Latest Posts

Feeling blue

By 16:18 ,

Af en toe zeuren over het weer is echt geen zonde. Deze week is het regen en ... regen. Dat zorgt er onder andere voor dat ik ondertussen weer onder het deken slaap, én met mijn sokken aan. Tijd om zomerse bloesjes en sandalen op te bergen.

Het voordeel is dat, nu de herfst zich al een beetje laten zien, er weer andere dingen zijn die uit mijn kast mogen komen en dat vind ik - uiteraard - wel leuk. Zo keek ik er al even naar uit om mijn nieuwe blauwe vest van Esprit te kunnen dragen.

Als absolute fan van Esprit neem ik geregeld een kijkje op hun website. Online bestellen is er net zo leuk als echt winkelen. De maten kloppen àltijd, ongeacht de collectie of het seizoen. En de kwaliteit van de kleding is zo degelijk dat je na het wassen, wassen en nog eens wassen nog steeds een 'precies nieuw jurkje of bloesje of...' aan hebt. Over het vest heb ik onder andere om die redenen niet lang getwijfeld. Ik weet zeker dat het deze herfst en ook de volgende in dezelfde mooie vorm zal overleven.

In afwachting van een mooie nazomer houd ik me zo graag warm, want het zachte stofje en de leuke kleur zijn bijna net zo goed als de zon.


Foto's dankzij Laurein



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties