Latest Posts

Polette op mijn neus

By 10:41

Vanaf vandaag sta ik weer voor de klas. Mijn boekentas maken was net als anders een proces dat zorgvuldig werd doorlopen. Dat gebeurt altijd op dezelfde manier; zowel de avond voor de eerste, als voor de laatste schooldag. Ik ben gewoon graag goed voorbereid. Wat ik altijd bij heb, is mijn lunchpakket en water; geen dag rechtstaan zonder eten, alsjeblief! Ik mis nog liever mijn trein, dan dat ik mijn lunch op de tafel in de keuken vergeet. Gelukkig vielen geen van beide al ooit voor. Oef.

Wat voorts ook nooit ontbreekt in mijn boekentas is mijn bril. Ik bril nu iets meer dan tien jaar en eerlijk gezegd vind ik het nog steeds niet fijn. Jammer genoeg kan ik hem niet missen. Hoofdpijn, mensen voorbijlopen en niet zien wat de leerlingen achteraan in de klas nu net aan het doen zijn, zijn allemaal mijn deel als ik hem niet heb opstaan... Om te vermijden dat ik mijn bril te snel beu word, durf ik al wel eens wisselen van montuur. Natuurlijk niet te vaak, want het het blijft een stevige hap uit het budget, zo 'gewoon' een nieuwe bril. Gelukkig heeft Polette Eyewear daar een oplossing voor gevonden! Hoera!

Polette Eyewear is een online opticien. Je kan er kiezen uit veel (lees als: heel erg veel) design monturen in verschillende kleuren en materialen. Je past de bril op een foto van jezelf en vervolgens kan je via de website de gegevens van je oogmeting invoeren en worden glaasjes op sterkte gemaakt. Wanneer dat gebeurd is, wordt de bril naar je toegestuurd. Het meest verrassende is ongetwijfeld dat het je helemaal niet veel kost. Polette Eyewear tracht de prijzen te drukken door een nieuwe distributiemethode te gebruiken; een heel aantal dure tussenpartijen die typisch zijn voor deze sector zijn niet aanwezig bij Polette, waardoor ze hun prijs kunnen drukken. Hun boodschap is duidelijk; kwaliteitsvolle brillen hoeven niet duur te zijn. Amen to that! 

Mijn bril heet Fritz - vind ik wel een fijn idee - en ik ben alvast enthousiast dat ik vanaf vandaag alle lachende gezichten weer goed kan zien :-)!





Dank aan mijn getalenteerde nichtje voor de foto's



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties