Latest Posts

Or tea?!

By 17:50 ,

Regen, vandaag, op de laatste vakantiedag. Jammer, maar ik ga er niet over zeuren. Eigenlijk hebben we een heel erg mooie zomer gehad, met veel zon.

Die regen vandaag maakt dat ik gezellig binnen blijf om te genieten van de rust. Ik deed dat samen met het VTWonen Magazine (kan ik echt in blijven kijken, dromen, verder kijken, nog dromen), Or Tea!? en confetti. De confetti komt uit mijn perforator. Toen ik mijn bureau, boekentas en schoolspullen schoolklaar maakte, merkte ik dat ie nogal vol zat...

Or Tea!? heeft mijn hart veroverd. Ik houd van thee. Elke ochtend drink ik een grote kop voor ik naar school vertrek. Soms zelfs op de trein in een thermos-  ja, mijn planningen zijn niet altijd wat ze moeten zijn. En het liefst drink ik doorheen de dag ook nog een kopje of twee. Doorgaans ga ik voor Clipper; in onze kast staan verschillende smaakjes. Voor elke gelegenheid en voor elk humeur is er wel thee. Maar nu ik deze van Or Tea!? ontdekte ga ik mijn collectie uitbreiden. Vandaag dronk ik de Natural tea blossom waarbij er - geloof het of niet - een echte bloem in je theetas groeit nadat je heet water toevoegde. Als dat geen klein geluk is.

Tijd voor een zetelfeestje, hier! En dan vanaf morgen weer naar school!










Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties