Latest Posts

Jarig!

By 14:35

Twee weken geleden was ik jarig. En het verrast je allicht niet als ik zeg dat jarig zijn me nogal goed af gaat :-). Ik vind het altijd zonde dat jarig zijn maar precies één dag duurt. Gelukkig heeft het lief dit jaar iets bedacht waardoor ik elke dag herinnerd word aan hoe het alweer voelt om jarig te zijn..

Toen we afgelopen zomer voor drie dagen naar Apeldoorn gingen om er te slapen in het bos stond er in het houten huisje waar we verbleven een erg leuke schommelstoel. Meteen na het arriveren waren we al aan het welles-nietessen over wie er het eerst en het langst inzat en mocht inzitten. Toen we daags erna ontdekten dat ze die stoel óók hadden in een winkel in Apeldoorn heb ik echt lang getwijfeld of we hem niet zouden gaan halen, want ik was er helemaal van overtuigd dat de stoel ook in onze living goed zou staan... Maar met onze reis naar Portugal voor de deur leek het me verstandiger toch maar geen schommelstoel aan te schaffen, hoe leuk ook.

Twee weken geleden bleek dat de stoel mijn verjaardagscadeau was - werkelijk het grootste pakje dat ik ooit kreeg. De vreugde kon niet op! Mijn handige Harry zette hem in elkaar en nu staat hij hier in onze living en mijn vermoeden was juist; hij staat hier goed!

Hoera voor het lief en dat alledagenjarig-gevoel!



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties