Latest Posts

Sagaform

By 17:13

Op de vraag of je ooit genoeg stolpen kan hebben, moet ik het antwoord schuldig blijven. Om de één of andere reden haal ik er nogal graag in huis. Na de stolp van Leen Bakker volgt nu deze pink planter van Sagaform

Sagaform heeft als missie producten voor binnenshuis te ontwerpen die perfect geknipt zijn om cadeau te geven op zaterdagavondfeestjes, aan nieuwe buren, vrienden of familie. Ze willen de mensen aan wie je hun mooie spulletjes cadeau doet een glimlach op de lippen toveren en proberen dat te bereiken door samen te werken met Zweedse designers. Bestemd om te krijgen dus, maar alles aan Sagaform vond ik zo veelbelovend klinken dat ik een schattige mini-greenhouse uitkoos voor mezelf. Telt dat ook?

Ik vond het kleine telgje in de webshop van Buiten de Lijntjes. De nieuwkomer in ons plantenrijk is schattiger dan ik had durven dromen.






Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties