Latest Posts

Entre 2 Côtes

By 16:56 ,

Op 8 november waren mijn camera en ik uitgenodigd op een heus bedrijfsfeest. En niet zomaar één. Een feestje van traiteur Entre 2 Côtes. En als er nu mensen zijn die weten hoe er gefeest moet worden, dan zijn zij het wel. Ze voorzien al een aantal jaren een heerlijke feestkeuken op locatie en sinds dit jaar hebben ze daarnaast ook hun eigen locatie; de Kapelhoeve in Turnhout. Reden genoeg om alles in een - uiteraard - lekker kleedje aan hun klanten, familie en vrienden voor te stellen. 

Hun concept die dag was origineel. Gasten konden op Vespa's of met een limousine pendelen tussen de keukens, burelen en opslagruimte in Geel - Ten Aard enerzijds, en de prachtige Kapelhoeve in Turnhout anderzijds. Een heuse onderneming die best wat organisatie vereiste en voor zover ik dat door mijn camera kon zien hadden ze alles helemaal onder controle. Ik vond het heel fijn er te mogen bij zijn en voor degenen die het zich nog zouden afvragen; natùùrlijk was het eten voortreffelijk!



Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties